15 Haziran 2016 Çarşamba

güneşi görmeyen gece var mıdır?

Geceler boyu konuştuğum kendim,güneşi görünce benden sıkılıyor. Yalnızlık söyleşilerimiz ve hoşbeşimizin yerini,yalnızlık ağıtları ve şehvet arzuları alıyor.
Ömer Hayyam;
''Ben olmayınca bu güller bu selviler yok,
 Kızıl dudaklar,mis kokulu şaraplar yok
 Sabahlar,akşamlar,sevinçler,tasalar yok
 Ben düşündükçe var dünya,ben yok o da yok.'' diyor. Yokluğum mu gerçek yoksa varlığım mı yetersiz?
Oysa tanrılar evinde tanrıçalarla sevişmek değil niyetim. Avazım çıktığı kadar yazsam da görebildiğiniz kadar okuyorsunuz.
''Ben boğaziçinde bir garip Orhan Veli'yim.
 Gözlerde bir garip,
 Aklımda Bir'im.''
Kalemim biterken düşlerim bitmiyor. Ne zaman yıkansam yalnızlığımın ırmağında,bizde bir değişiklik olmuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder